- Perkins motor på 131 hk
- ZF helautomatik gearkasse, 100% elektronisk styrt.
- Carraro for- og baksaksel med bremseskiver i oljebad.
- Friksjonssperre foran og 100% sperre bak.
- 600/55-26,5 twin dekk.
- Vekter: baktipp 7.100 kg, svingbar kasse 7.600 kg
- Laster 10 tonn eller 5,6 m3. Kan registreres som motorredskap for veikjøring med fullt lass.
- Bredde 2.470mm, lengde 5.820mm, høyde 2.750mm. Tippetid: baktipp 6 sek, svingbar 8 sek.
HYDREMA 912D HAR UNIK FRAMKOMMELIGHET DER DET ER BRATT, BLØTT ELLER TRANGT
BRUKERE:
Johnsrud Anleggsdrift i Svelvik.
Dette bildet er fra 2009 og er tatt ved oppstarting av et nytt prosjekt i et hyttefelt der det ikke var vann og avløpsopplegg fra før.
På bildet:Tomas Hesby, Frode Helgerud, Svein Johnsrud og Jørgen Wessel. I hytte på graveren sitter Ronnie Jensen
Hydrema 912D dumper på arbeide hos HYLLAND AS i Bergen.
Dumperen ble først brukt å transportere masse i forbindelse med bygging av Tveiteråstunnelen på bybanen i Bergen.
Fra venstre og fra NCC Torfinn Holsen, videre fra Hylland AS Torfinn Hansen og Halvor Askvik.
Vestfold Anlegg AS har 2 Hydrema 912D.
Dette bildet er fra bygginen av sykkel- og gangveg og legging av vann- og avløpsrør langs veien til Tjøme.
Fra venstre: Pål Kittelsen, Jan Are Steinholt Jacobsen, Ketil Lie, Sigurd Aas og Jorgen Gein.
Hydrema 912D dumper på arbeide hos HYLLAND AS i Bergen.
Dumperen ble først brukt å transportere masse i forbindelse med bygging av Tveiteråstunnelen på bybanen i Bergen.
Fra venstre og fra NCC Torfinn Holsen, videre fra Hylland AS Torfinn Hansen og Halvor Askvik.
Vestfold Anlegg AS har 2 Hydrema 912D.
Dette bildet er fra bygginen av sykkel- og gangveg og legging av vann- og avløpsrør langs veien til Tjøme.
Fra venstre: Pål Kittelsen, Jan Are Steinholt Jacobsen, Ketil Lie, Sigurd Aas og Jorgen Gein.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar